Автор Тема: Обновление 10.09.15  (Прочитано 498 раз)

Оффлайн IrLex

  • Server Team
  • Император
  • *
  • Сообщений: 2234
  • Длина хобота: 65535
  • L2/Web/Forum Dev
    • uNsLeep Project
Обновление 10.09.15
« : Сентябрь 10, 2015, 11:56:26 pm »
Начинаю очередную пачку обнов...

Adding missing layers below NPC

-- 21_16, Fix talk Pile of Books NPC in LibraryOfSages instance.

Vitality System

 -- Sources for Nevit Blessing.

GeoDriver

 - Latest version.

Заготовлено обновленное ядро и пути к упрощенной системе дальнейших обновлений.
« Последнее редактирование: Сентябрь 11, 2015, 12:18:43 pm от IrLex »
Не все то сегодня, что завтра вчера...

Взыскание - самые разумные люди ©

Оффлайн IrLex

  • Server Team
  • Император
  • *
  • Сообщений: 2234
  • Длина хобота: 65535
  • L2/Web/Forum Dev
    • uNsLeep Project
Обновление 10.09.15
« Ответ #1 : Сентябрь 11, 2015, 01:53:39 pm »
В продолжение предыдущего поста.


 - Retail-Like Elf Human class transfer Ai (Fighter, first part).
 - Retail-Like Elf Human class transfer Ai (Fighter, last part).
 - Little correction on blow/backstab formulas.
 - Backstab can land from side too.
 - Fix blow/backstab ss bonus, add position bonus for normal hits.
 - If summon die auto shots should be disabled.
 - Transformation skill is not sharing with summons.
 - Fix GM Shift Action on NPC 2D and 3D.
 - Some correction on dmg formulas.
 - Few improvements/rename for stats


* Fix round in getCriticalHit
* Add fix on blow/backstab based on @Nik-- formula
* Add new stats
- critRatePos
- critDmgPos
* Rename some old stats
cAtk -> critDmg
cAtkAdd -> critDmgAdd
rCrit -> critRate
EnlargeAbnormalSlot -> enlargeAbnormalSlot
FreightLimit -> freightLimit
PrivateSellLimit -> privateSellLimit
PrivateBuyLimit -> privateBuyLimit
DwarfRecipeLimit -> dwarfRecipeLimit
CommonRecipeLimit -> commonRecipeLimit
PhysicalMpConsumeRate -> physicalMpConsumeRate
MagicalMpConsumeRate -> magicalMpConsumeRate
DanceMpConsumeRate -> danceMpConsumeRate
BowMpConsumeRate -> bowMpConsumeRate
MpConsume -> mpConsume

- Change calculation of pAtk, pDef, mAtk, mDef to double

Now calculation is a lot better with less cast
* Fix bug when use skill with zero element on element target reduce a
lot of dmg.
Some improvements on normal hit dmg
Не все то сегодня, что завтра вчера...

Взыскание - самые разумные люди ©